magistra.blogg.se

Nu, alltid och förevigt

Kategori: Allmänt

2014 är inne på sin 6e månad och jag sa som jag alltid säger varenda år. Detta ska bli det bästa året någonsin. Ska absolut inte säga att det egentligen har varit dåligt, jag har fått jobba som en galning, jag  har sluppit plugga eftersom jag blev färdig i julas MEN ändå började det här året som ett av dom värsta åren någonsin faktiskt. 
Jag förlorade en väldigt speciell person i februrari och  jag tror inte jag kommer att bli mig lik efter detta. En av mina allra närmaste och bästa vänner dog helt plötsligt och förbannat tragiskt i lunginflammation 32 år gammal. 
Mitt hjärta kommer alltid att sakna den lilla biten han tog med sig när han försvann från oss. Vi har ett förflutet som ett par, vi var tillsammans i 7 år, förlovade och förälskade och vi avslutade det som dom allra närmaste vänner man nog kan bli. 
Jag saknar han varenda dag men självklart så har mitt liv gått vidare men vissa dagar är bara så jävla tunga. Han var och kommer nog att va den enda person som känner mig utan och innan. Han var en underbar vän som alltid fanns där och som var så jäkla trygg och jag undrar om jag någonsin kommer att få känna den tryggheten igen. 
Roger, jag älskar dig och saknar dig så förbannat mycket <3
 
 
 
1981.10.15 - 2014.02.10
Kommentera inlägget här: